Stichting Panda Events

Stichting Panda events is opgericht door vier vrienden; Jorne, Tom, Dennis en Troj. Stichting Panda Events organiseert zelf, begeleid en helpt in diverse organisaties  van evenementen.

De naam Stichting Panda Events is gekomen vanuit een wens om een groot Scouting Festival te organiseren. Zij spraken er met elkaar over in het bijzijn van andere als Project Panda. Hieruit is tijdens de oprichting van de stichting de naam Panda doorgezet in de stichting.

Halloween Vlaardingen

Stichting Panda Events ondersteunt Stichting Scouting Vlaardingen met de organisatie van Halloween Vlaardingen.

Dagen: 2 dagen (vrijdag & zaterdag)

Doelgroep: Alle leeftijden
Aantal bezoekers: 3.500 bezoekers in 2023

Locatie: Scoutcentrum Vlaardingen

Crew: Ruim 250 vrijwilligers

Scouting Waterspelen

Stichting Panda Events is mede organisator van de Scouting Waterspelen in Vlaardingen. Samen met Scouting Wesselgroep organiseren zij een weekend lang de leukste waterspelen.

Dagen: 2 dagen (Vrijdag & Zaterdag)

Doelgroep: tot 18 jaar
Aantal bezoekers: 450 bezoekers in 2023

Locatie: Grasvelden Scouting Wesselgroep in Vlaardingen

Crew: Ruim 50 vrijwilligers

Openingsfeest Scoutcentrum Vlaardingen

Scouting Vlaardingen heeft een nieuw Scoutcentrum neergezet waarbij er een grote opening mocht plaatsvinden. Een aantal van Stichting Panda Events heeft hierbij geholpen.

Dagen: 1 dag
Doelgroep: Alle leeftijden