Scouting Lovers 2024 in Zoetermeer

Een groep enthousiaste Scoutingleden organiseren al een aantal jaar evenementen voor en met hun Scouting vereniging. Dit keer pakken zij het groters aan en betrekken zij alle 18+ers van Scouting erbij. Een festival met 25 tal bekende artiesten waarbij het feest tot diep in de nacht door zal gaan.

Hoe ziet het weekend eruit?

Je komt op vrijdag 14 juni 2024 aan en zet met je mede Scouts je slaapplek klaar of kies voor een upgrade en verblijf in een legertent welke al voor je klaar staat.  Je slaapt op één van de vier campingvelden. Na het klaarzetten ga je het festivalterrein op en kan je feesten tot 23.30 uur bij het hoofdpodium. Daarna zal de grootste Scoutingkroeg van Nederland open gaan om door te kunnen feesten.

Op zaterdag zijn er overdag verschillende artiesten op diverse podia's en uitdagende activiteiten (geen verplichte activiteiten) naast feesten en activiteiten zijn er bars en foodtrucks aanwezig. Het feest zal bij het hoofdpodium tot 23.30 uur doorgaan waarna we het weekend afsluiten tot middernacht in de grootste Scoutingkroeg van Nederland.

Op zondag slaap je je roes uit en is iedereen voor 13.00 uur weer vertrokken naar huis.

Wat garanderen wij?

Toffe feesten

Op vrijdag en zaterdag zijn er op het hoofdpodium diverse optredens van Dj's, Bands en artiesten. Op zaterdag komen er nog twee podia's bij waar ook artiesten, bands en DJ's optreden. Van Feestmuziek tot Rock en van Pop tot Dance.

Grootste Scoutingkroeg

Zowel vrijdag als zaterdag nacht zal vanaf 23.30 de grootste Scoutingkroeg van Nederland geopend worden. Hier kan je doorfeesten tot je erbij omvalt. Scouting Lovers opent de grootste Scoutingkroeg van Nederland.

Leuke activiteiten

Op de zaterdag zijn er vele toffe activiteiten te beleven. Denk aan Stormbanen, schuimparty, beachparty, rodeostieren, karaoke bar, paintball en heel veel andere activiteiten.

Heerlijk eten en drinken

Het gehele weekend zijn er foodtrucks aanwezig om alle bezoekers te voorzien van heerlijk eten. Daarnaast zorgt Scouting Lovers voor voldoende bars zodat je altijd wat te drinken kan halen.